Bij Second Go Electro hanteren wij een garantieperiode van 3 maanden. Dit betekent dat wij 3 maanden na ontvangst van het product garantie bieden dat het product naar wens functioneert.
Binnen de garantieperiode
Indien er binnen deze 3 maanden een probleem optreedt met uw product, neem dan gerust contact met ons op. Samen bekijken we de mogelijkheden om het probleem op te lossen.
Mogelijke oplossingen kunnen zijn:
- 
Het product wordt omgeruild voor een werkend exemplaar.
 - 
Indien reparatie niet mogelijk is of het product niet meer op voorraad is, crediteren wij het aankoopbedrag.
 - 
Wanneer een product door ons wordt gerepareerd, gaat de garantieperiode van 3 maanden opnieuw in vanaf de reparatiedatum.
 
Geen garantie bij:
- 
Schade of defecten die zijn ontstaan door eigen toedoen, bijvoorbeeld door verkeerd gebruik, slecht onderhoud (zoals het niet schoonmaken van filters), of het gebruik van ongeschikte producten of materialen.
 - 
Verkeerd bestelde producten — deze kunnen wel retour, maar op eigen kosten.
 
Witgoedproducten
- 
Witgoedartikelen kunnen niet worden verzonden en dienen te worden afgehaald.
 - 
Wasmachines en drogers moeten altijd staand vervoerd worden om de garantie te behouden.
 - 
Na contact met ons bekijken we of het product omgeruild, gerepareerd of gecrediteerd wordt.
 
Reparaties & retouren
- 
Reparaties of omruilingen vinden plaats op onze locatie:
Second Go Electro, De Oude Kooien 15, 5986 PJ Beringe.
Er komt geen monteur aan huis, en vervoer wordt niet door ons geregeld, tenzij anders is afgesproken met de klant. - 
Wanneer is vastgesteld dat het probleem door Second Go Electro is veroorzaakt, nemen wij uiteraard de retourkosten (van een pakket) voor onze rekening.
 
Na de garantieperiode
Ook buiten de garantieperiode kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee over een passende oplossing of eventuele reparatiemogelijkheden.
Contact
Heeft u vragen over garantie of reparatie?
Bel of Whatsapp: 0625172493 of 077 208 3133
Mail: [email protected]