Menu
EUR
Onze klanten beoordelen ons met een 4.9 /5.0 op Google

Klantenservice

Telefoon
+31(0)77 208 3133

Als u vragen heeft kunt u onze klantenservice via bovenstaande contactgegevens bereiken. Ook kunt u contact opnemen door onderstaand formulier in te vullen zodat wij u verder kunnen helpen.

Neem contact op

Contactgegevens

+31(0)77 208 3133
Second Go Electro De Oude Kooien 15
5986 PJ Beringe
Nederland

Veelgestelde vragen

Betalen
Kan ik ook achteraf betalen?

Zeker! Bij Second Go Electro kunt u achteraf betalen. Achteraf betalen bij ons gaat via Billink. Voor meer informatie over de werking van het achteraf betalen via Billink, kunt u kijken op de consument- en gebruikersvoorwaarden van Billink.

Hoe kan ik betalen?

Bij Second Go Electro is het mogelijk om te betalen met: IDEAL, myPOS checkout, Bancontact, PayPal, overboeking via SEPA, creditcard of met de pinpas.

Verzenden
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde product thuis heb? (Nederland)

1 werkdag. Wanneer je bij ons een bestelling doet vóór 16:00, streven wij ernaar om dit dezelfde (werk)dag nog op de post te doen. Als de bestelling na 16:00 wordt geplaatst, zal deze de volgende (werk)dag worden verzonden. De uiteindelijke verzendtijd is vervolgens afhankelijk van de service van de bezorginstantie. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde product thuis heb? (buitenland)

Dit is afhankelijk van het land waar de bestelling naartoe wordt verzonden. Als je bij ons een bestelling plaatst vóór 16:00, streven wij ernaar deze dezelfde (werk)dag nog op de post te doen. Indien de bestelling na 16:00 wordt geplaatst, zal deze de volgende (werk)dag worden verzonden. De uiteindelijke verzendtijd is vervolgens afhankelijk van de service van de bezorginstantie(s). 

Retourneren
Wat doe ik als ik mijn gekochte artikel wil terugsturen?

Lees goed onze Verzenden & retourneren pagina door. Er zitten bepaalde voorwaarde aan het retourneren van je pakketje.

Refurbished
Hoe wordt de kwaliteit van mijn producten gegarandeerd?

Bij Second Go Electro wordt er gegarandeerd dat de producten die aangeboden worden kwalitatief goed zijn. Dit kunnen wij doen door ons reviseerprogramma. Dit ziet er als volgt uit:

  • Visuele check voor zichtbare beschadigingen.
  • Controle tests uitvoeren.
  • Repareren en preventief vervangen van slijtagegevoelige onderdelen.
  • Reiniging van het product.
Is refurbished hetzelfde als tweedehands?

Nee, een refurbished product is een product dat voor de verkoop volledig is gereviseerd. Dit houdt in dat het product is gecontroleerd, schoongemaakt en indien nodig, gerepareerd, geüpdatet of van nieuwe onderdelen is voorzien. Hierdoor heeft een refurbished product een kwaliteit alsof die nieuw is, maar dan voor een goedkopere prijs. 

Cookies
Wat worden er met de gevraagde cookies gedaan?

Wij gebruiken cookies om verschillende redenen zoals het herkennen van u als klant, voor meer informatie over het gebruik van onze cookies kunt u kijken naar onze cookie policy.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Het product is toegevoegd aan je winkelwagen.
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »