Duurzaam verzenden
Bij Second Go Electro staan we voor een efficiënte én duurzame verzending van uw bestelling. We verzenden al onze pakketten via PostNL, waarbij geldt: voor 16:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Ook is het mogelijk om uw pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt, mocht dat beter uitkomen.
In lijn met onze visie op een circulaire economie maken we gebruik van hergebruikte dozen en verpakkingsmateriaal. Zo voorkomen we onnodig afval en beperken we onze ecologische voetafdruk. Elk pakket wordt voorzien van een track & trace-code, zodat u altijd weet waar uw bestelling is.
Let op:
Grote artikelen zoals witgoed en televisies kunnen niet worden verzonden en dienen te worden afgehaald.
Wasmachines en drogers moeten altijd staand vervoerd worden om garantie te behouden.
Voor bezorging in de regio kunt u contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.
Retourbeleid & Duurzaamheid
We streven naar tevreden klanten én een duurzamere wereld. Daarom willen we het aantal retourzendingen zoveel mogelijk beperken. Retourzendingen zorgen namelijk voor extra transport, verpakkingsmateriaal en CO₂-uitstoot. Daarom rekenen wij retourkosten door aan de koper – zo stimuleren we bewuste aankoopbeslissingen en verkleinen we samen onze impact op het milieu.
We verkopen uitsluitend geteste en werkende producten, maar met gebruikte elektronica kunnen onvoorziene problemen optreden. Daarom hanteren wij een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling. Binnen deze periode kunt u het artikel, op eigen kosten, retourneren naar:
Retouradres:
Second Go Electro
De Oude Kooien 15
5986 PJ Beringe
Let op: Mystery Boxen kunnen niet worden geretourneerd en komen niet in aanmerking voor restitutie.
Retourzendingen worden gecontroleerd om te zien of de geretourneerde artikelen overeenkomen met de originele verzending. Het retourformulier (download hier het retourformulier) is hierbij essentieel omdat het ons helpt om te begrijpen wie het product heeft teruggestuurd en waarom. Zonder deze informatie kan het verwerken van uw retourzending vertraging oplopen. In het geval dat het retourformulier niet wordt ingevuld, zijn we helaas niet in staat om een terugbetaling te verwerken. Het invullen van het retour formulier stelt ons in staat om uw retour zo snel en efficiënt mogelijk af te handelen. Als u vragen heeft over het retourproces of hulp nodig heeft bij het invullen van het formulier, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan klaar om u te helpen en uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken.
Wanneer wij retourkosten en vervangingen op ons nemen:
In de volgende gevallen nemen wij de retourkosten én de volledige verwerking op ons:
-
U heeft een verkeerd artikel ontvangen.
-
Het artikel is bij ontvangst niet werkend (DOA).
-
Het artikel is, bij normaal gebruik, binnen de garantieperiode defect geraakt.
In deze situaties vragen we u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen via [email protected]. Na bevestiging sturen wij u per e-mail een retourlabel met instructies.
Retourzendingen zonder voorafgaand contact of zonder reden worden niet geaccepteerd.
Garantie
Voor al onze producten geldt een garantieperiode van 3 maanden. Mocht er zich binnen deze termijn een defect voordoen, neem dan gerust contact met ons op. In overleg bekijken we de mogelijkheden voor een vervangend artikel of passende oplossing.
Heeft u vragen of hulp nodig bij uw retourzending? Ons team staat voor u klaar via e-mail of telefonisch. We helpen u graag!